Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide

Anunț de angajare pentru funcția de Secretar al Consiliului Local Ghidighici

Primăria Ghidighici anunță concurs pentru ocuparea funcției de Secretar al Consiliului Local Ghidighici.

Data limită de aplicare: 30.09.2024   ora 09:00

Scopul funcției:
Organizarea activității eficiente a Consiliului local Ghidighici și asigurarea legalității actelor administrative, conform legislației în vigoare. Realizarea atribuțiilor conform legii 436 din 2006 cu Privire la Administrația publică locală.

Salariul de funcție:
De la 8000 Lei (brut)

Sarcinile de bază ale funcției:

  • Organizarea și desfășurarea ședințelor Consiliului local;
  • Asigurarea legalității actelor adoptate de Consiliul local și a dispozițiilor emise de primar;
  • Asigurarea aducerii la cunoștință a deciziilor adoptate de Consiliul local și dispozițiilor emise de primarul localității;
  • Gestionarea lucrărilor de secretariat și evidența bunurilor;
  • Acordarea ajutorului metodologic consilierilor locali și comisiilor de specialitate;
  • Autentificarea documentelor oficiale și alte atribuții prevăzute de legislație sau încredințate de Consiliul local ori de primar.
  • Întocmirea și arhivarea documentelor de secretariat;
  • Consultarea publicului cu privire la deciziile adoptate;
  • Alte atribuții prevăzute de art. 39 din Legea 436/2006 privind administrația publică locală, delegate de Consiliul local ori de primar.

Tip de angajare:
Perioadă nedeterminată.

Condițiile de participare la concurs:

  • Cetățenia Republicii Moldova;
  • Posedarea limbii române și a limbilor oficiale de comunicare interetnică în limitele legii;
  • Capacitate deplină de exercițiu;
  • Neîmplinirea vârstei de 63 de ani;
  • Aptitudini de sănătate corespunzătoare, conform certificatului medical eliberat de o instituție abilitată;
  • Studii superioare în drept, administrație publică sau domenii conexe (se acceptă și studii în curs de finalizare);
  • În ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul de muncă pentru motive disciplinar;
  • Fără antecedente penale și fără interdicții de ocupare a funcțiilor publice sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

Cerințe sepcifice pentru participare la concurs:

Cunoștințe și abilități:

  • Cunoașterea legislației în domeniul administrației publice locale;
  • Capacitate de organizare, planificare și analiză a activităților;
  • Cunoștințe operare PC (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Navigare Internet);
  • Abilități de lucru în echipă și comunicare eficientă.

Documente necesare:

  • Formularul de participare la concurs (descărcat sau generat pe platforma cariere.gov.md);
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copii ale diplomelor de studii și, după caz, certificate de absolvire a cursurilor de perfecționare;
  • Documente ce atestă experiența profesională (dacă este cazul);
  • Cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere.

Modalități de depunere a documentelor:

  • E-mail: primaria.ghidighici@apl.gov.md
  • Personal la sediul Primăriei Ghidighici: s. Ghidighici, str. A. Mateevici 2

Bibliografia concursului:

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
  • Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public

Acte normative specifice domeniului de specialitate:

  • Hotarirea Guvernului RM nr.2010din 11.03.2009 cu privire la punerea in aplicare a prevederilor Legii nr.158 din 04.07.2008 cu privire la functia publica si statutului functionarului publi
  • Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală
  • Legea nr.435/2006 privind descentralizarea administrativă
  • Legea nr.239/2008 privind transparenţa în procesul decizional
  • Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale
  • Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar
  • Hotărârea Guvernului nr.201/2009 privind aplicarea prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public

Opționale: Alte acte normative  în domeniul administraţiei publice locale

  • Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative
  • Legea nr.148/2023 privind accesul la informație
  • Legea nr.155/2011 pentru aprobarea clasificatorului unic al funcțiilor publice;
  • Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale
  • Hotărîrea Guvernului nr.201/2009 „Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public”
  • Codul Muncii al R. Moldova nr.154/2003
  • Codul administrativ al RM nr.116/2018
  • Codul civil al RM nr.110/2002
  • Legea nr.25/2008 privind Codul de conduita a functionarului public;
  • Legea nr.133/2016 privind declararea averii si a intereselor personale;
  • Codul electoral al RM nr.325/2022
  • Legea nr.768/2000 privind statutul alesului local
  • Hotarirea de Guvern nr.618/1993 pentru aprobarea regulilor de intocmire a documentelor organizatorice si de dispozitie si instructiunii-tip cu privire la tinerea lucrarilor de secretariat in organele administratiei publice centrale de specialitate si ale autoadministratiei locale ale RM

Articole Recente