În vederea respectării transparenței în procesul decizional, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 96/2010 cu privire la acțiunile de implementare a Legii nr. 239/2008, privind transparența în procesul decizional; Hotărârii Guvernului nr. 967/2016, cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional; Legii nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional; Legii nr. 982/2000 privind accesul la informații, precum și prevederilor art. 29 alin. (1) lit. a), alin. (2) și art. 32 din Legea nr. 436/2006 privind administrația publică locală.
Se inițiază consultări publice, începînd cu data de 21.10.2024 pînă la 20.11.2024, pe marginea proiectului de decizie: ,,Сu privire la aprobarea Regulamentului de func’ionare a comisiei administrative de pe lângă Consiliul Local Ghidighici”
Se pune în sarcina specialistului din cadrul Primăriei satului Ghidighici, responsabil de gestionarea paginii oficiale a Primăriei organizarea și desfășurarea procedurii de consultare publică pe marginea proiectului menționat.
Propunerile privind elaborarea ulterioară a proiectelor de decizii vor fi acceptate pe suport de hîrtie la adresa Primăriei (s. Ghidighici, str. A. Mateevici 2), sau prin intermediul postei electronice primaria.ghidighici@gmail.com pînă la data de 20.11.2024
Dezbaterile publice se vor desfășura la data de 21.11.2024, ora 15:00 cu cetățenii din satul Ghidighici, în sala de ședințe din cadrul Primăriei Ghidighici.
Regulamentul de funcționare a comisiei administrative de pe lângă Consiliul Local Ghidighici
Proiect de decizie „Сu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a comisiei administrative de pe lângă Consiliul Local Ghidighici”